zondag 25 september 2011

En maar strappen...

 
Posted by Picasa

Op 22 september nam onze school deel aan de STRAPDAG!
De bedoeling was, dat er zoveel mogelijk kinderen, ouders én leerkrachten(indien mogelijk natuurlijk!) met de fiets of te voet naar school kwamen.
Minder autoverkeer zorgt voor een rustigere omgeving én een beter leefmilieu!
Onze klas zette ook z'n beste beentje voor. Alle kinderen kwamen met de fiets naar school.
Ze kregen een les fietsbehendigheid in de Hoogkouter. De fietsen werden gecontroleerd door de politie van dienst én wie dat wou kon z'n fiets laten graveren!
Neem zeker een kijkje bij 'foto's 5de leerjaar'!
Het was een geslaagd, milieuvriendelijk initiatief!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

het was heel leuk dat moeten we nog eens doen veel fietjes hélène

laura zei

Wat een leuke dag !
ik en men fiets vonden het super .
ik verlang al tot de volgende keer ! laura

lucas zei

ik vond het echt super leuk!
iedereen met de fiets of te voet
het was een leuke ervaring.
ik wil het dan zeker en vast noch eens meemaken!!!lucas

Eline zei

het was echt mega tof, Je moest wel zorgen dat alles in orde was maar het was vooral voor de lol denk ik.
dat mag volgend jaar nog wel eens gebeuren

tiffany zei

Het zou iedere dag strapdag mogen zijn!!!
Zo tof!!!
In de les mochten we zelfs een parkoer doen.
Tiffany