zondag 11 december 2011

Unihoctornooi!

 
Posted by Picasa

Vorige woensdag namen 6 sportievelingen uit de 3de graad deel aan het unihoctornooi in Anzegem! Dit waren Yaïza, Margot, Tiffany en Giovanny uit onze klas en Luna en Manou uit het 6de lj.!
Zij zetten hun beste beentje voor!
Eerst moesten ze kampen tegen een jongensploeg uit het zesde leerjaar van Ingooigem.
Ze verloren met 0-1! De tweede match speelden ze tegen Kaster en wonnen met 3-0!!!
De beker kregen ze niet te pakken, maar ze hebben deelgenomen!!Ze beleefden plezier aan het tornooi en dat is toch het allerbelangrijkste!!
Een grote proficiat aan deze kinderen!
Dank aan de mama van Tiffany die ging supporteren en die de foto's nam!!

3 opmerkingen:

yaiza zei

Het was echt heel leuk,maar jammer dat we er net voor de finale uitvlogen.

Eline zei

Jamer dat ik er niet bij kon zijn want als ik had gekunt zou ik het zeker gedaan hebben !! Ik ben er zeker van dat ze het leuk vonden en ze hebben dan ook nog ver geraakt!

gilys zei

jammer maar ik kon er niet bij zijn