maandag 20 februari 2012

Carnaval op school!

 
Posted by Picasa
Carnaval op school! Dit betekent dat de krokusvakantie voor de deur staat! Wat vliegt de tijd toch snel!! Traditiegetrouw werd de eerste helft van het tweede trimester afgesloten met een vrij podium!
De vijfdeklassers brachten 'De voice van het 5de lj.' ! Met An Lemmens als presentatrice en Astrid Brian, Nathalia, Koen Wouters en Alex als juryleden kon het niet fout gaan!
Zowel in de repetitie als op het podium hebben de lln. zich goed geamuseerd!!

6 opmerkingen:

Jelmer zei

Het carnaval was zeer leuk, het vrijpodium was zeer mooi.

laura zei

carnaval was grappig en leuk, iedereen was super mooi verkleed en heeft een leuk dansje op het podium gebracht

giovanny zei

Het was heel tof maar het vrijpodium heb ik niet helemaal gezien.Ik voelde mij niet goed.

Anoniem zei

Ik vond dat carnaval zeer leuk was, iedereen was verkleed en de sfeer zat er goed in!!!
Ik vind het dan ook zeer leuk dat we een vrij podium doen!!!
Kortom: het was een superdag...
Echt de moeite waard!

Eline zei

het was om nog eens te herhalen

gillys zei

zo leuk en zoals juf zij met Koen Woutrs kon het niet fout gaan!!!