woensdag 5 februari 2014

Een welverdiende trofee tijdens het netbaltornooi!



Ze deden het schitterend, deze netballers. De meisjesploeg (de Tiegemse woezels) raakte tot in de finale en moest daar forfait geven. De ontgoocheling was groot, maar... ze hebben volgend jaar nog een kans!  Onze twee jongensploegen (De Tiegemse panters en de De Tiegemse trollen) speelden echt super gedreven en gefocust .In de finale moesten ze het tegen elkaar opnemen!
Uiteindelijk wonnen de Tiegemse panters, maar 't belangrijkste was, dat de beker binnen was! Een zege voor de hele klas!! Proficiat allemaal!!! Ik ben fier op jullie!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Het was leuk om te spelen.
Maar het was wel jammer dat we de finale verloren hebben .
het was een grote ontgoocheling...
Marthe.

emma zei

het was super leuk op netbaltournooi
jammer genoeg hebben we de finale verloren
maar ik heb me wel geamuzeerd
emma

renee zei

het was heel leuk !!
jammer dat we niet met 2 berkers naar huis kwammen maar ik heb me geamuseerd en volgend jaar gaan we er voor!!!!